A0:  خدای من...

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

روزی که بدنیا اومدم، گلها آینه بودندو آینه ها خوشبو، پروانه ها بالهایشان رادر گلها

تماشا میکردند و آینه ها شاخه شاخه می شکفتند، روزی که بدنیا اومدم چشمه ها

زودتر از من راه رفتن را آموخته بودند و پرنده ها بیشتر از من طعم تورا میدانستند، من

تورا ندیده نمیشناختم، که کوهها باتو حرف می زدند، من تورا ندیده بودم، که نسیم ها

عاشقانه به دیدار تو می آمدند.

من از هزار توی ازل گذشتم، تو از جاده ملکوت سرازیر شدم و به خیابانهای خاموش

زمین سرازیر شدم، چه بارانهایی زودتر از من آمده بودند چه دشتهایی که زودتر از من

سبز شده بودند، چه آدمهایی که قرنها قبل از من چشم گشودن من عاشق شده بودن،

ناگهان حسرتی بر دلم فرود آمد، با خود گفتم: آه، من دیر آمده ام، خیلی دیر...

سالها پی در پی گذشت، من درمیان رنگین کمانها و غبارهای غلیظ قد کشیدم و گم شدم،

من در قطب شمال غفلت یخ زدم و در جهنم دنیا سوختم و خاکسترم را بادها دست به

دست بردند، من مثل شیشه های یک پنجره فراموش شده شکستم...

شیطان هر روز در شبستان دلم می نشست و فرشته هایی که از سوی تو برای احوالپرسی

می آمدند تمسخر میکرد، افسوس که آنها همیشه دست خالی از نزد من باز می گشتند.

خدایا!!! می دانم دوباره دیر آمده ام، اما از بی تو بودن خسته ام، می خواهم یک شب

بی هیچ آداب و ترتیبی به اتاقت بیایم، برایت شاخه ای گل لاله بیاورم وباتو آشتی کنم و

تو بی هیچ سرزنشی مرا بپذیری، خدایا می خواهم عاشقی دیگر باشم،

اگرچه آخرین نفر باشم!!!!


           asd.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

دل نوشته
ساعت1:59---2 مرداد 1392
سلام دوست عزیز.وبلاگ زیبایی داری.
امیدوارم موفق باشی.
اگر با تبادل لینک موافقی بعد از لینک به من سر بزن تا با افتخار شمارو لینک کنم.پیروز باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 28 تير 1392| 22:1 |MaHsHiD| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif